• نویسنده پست:
  • زمان مطالعه:زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

 

مهم نیست شما نمایندگی یک شرکت بزرگ را دارید یا خودتان صاحب یک شرکت کوچک هستید با این برنامه جامع می توانید فروش تان را افزایش چشمگیر دهید

فروش تان را در ۱۲ هفته افزایش دهید

صفر تا صد فروش با برایان تریسی

ضبط شده توسط برایان تریسی مخصوص آموزش آنلاین و آموزش عمیق مفاهیم 

 دانلود کاتالوگ دوره

 

این دوره توسط اسطوره فروش جهان آقای برایان تریسی با ترجمه، ادیت تخصصی و دوبله فارسی بینظیر

 

این ویدیو را ببینید (معرفی دوره توسط برایان تریسی) :

 

حتی بزرگان فروش هم که هزاران بار فروش انجام داده اند ، پیش از هر فروش، چالش جدیدی دارند؛ ولی آن ها نکته ها و ریزه کاری را می شناسند که با رعایت آن ها، این چالش ها را برطرف میکنند و فروش های عالی رقم میزنند.

ما در این دوره، قصد داریم که این نکته ها و ریزه کاری ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با چند بار تمرین، استاد فروش شوید.

 

شروع دوره از ۲۰ مهر ماه

دوره جدید و جامع صفر تا صد فروش با برایان تریسی(دوبله فارسی)  همراه با پشتیبانی کامل و مدرک از دانشگاه سوییس 

مدت زمان کل دوره :‌۵۶۰ دقیقه

تعداد صفحات جزوه : ۲۳۰ صفحه

سه ماه پشتبانی کامل شرکت کنندگان ( پرسش و پاسخ  با امیرحسین جاوید موسس محموعه بزرگان فروش و آقای محمد مهدی ربانی موسس پلتفرم ویدان)

محتوا دوره در محیط واقعی بازار تست شده است و تمامی نکات توسط بازاریابان و فروشندگان اجرا شده است

اجازه دهید این دوره صفر تا صد فروش با برایان تریسی را به شما معرفی کنم…

من در ۷ مورد خلاصه ای از نکاتی که قرار است آموزش ببینید را اعلام می کنم:

۱-قیف فروش: چگونه مشتریان را دسته بندی کنید و به آن ها محصول بفروشی

۲-اعتماد سازی: چگونه مشتریان شما در کسری از ثانیه به خدمات و محصولات تان اعتماد کنند

۳-حل مشکل و پاسخ به نیاز مشتری: چگونگی بررسی محصول و خدمات شما و همگام سازی محصولات با نیاز مشتری

۴-نحوه فروش: بررسی نحوه فروش محصول و خدمات به مشتری

۵-قیمت محصول: نحوه قیمت گذاری و تخفیف به مشتری و پاسخ به ایرادات مربوط به قیمت

۶-قطعی کردن فروش: چگونه محصولات و خدمات را به مشتری بفروشیم و فروش خود را قطعی کنیم (نهایی سازی فروش – بستن قرارداد)

۷- تکرار فروش به مشتریان قدیمی: چگونه مشتریان عاشق محصولات شما شوند و آن ها برای تکرار خرید از شما ترغیب شوند

 

اگر هفته ای تنها دو ساعت برای یادگیری این دروس زمان بگذارید می توانید فروش تان را متحول کنید (نه نیاز به حضور است، نه وقت تلف کردن در ترافیک)

 دانلود کاتالوگ دوره

 

شما فقط باید هفته ای ۸ درصد مهارت یادگیری خود را افزایش دهید تا به نتایج فوق العاده ای دست پیدا کنید

 

تمامی کلاس های این دوره، مخصوص آموزش آنلاین و با استانداردهای آموزش غیرحضوری در استودیو ضبط شده است.

زیرا هر موضوع را کامل آموزش می دهد و سرسری از آن نمی گذرد.

 

برایان تریسی می گوید این دوره گوشت خالص است و چربی ندارد، یعنی او در این ویدان تنها محتوای ارزشمند و خالص را بیان می کند و حاشیه

پردازی نمی کند.

 

هر یک از ۲۴ درس، یک مهارت حیاتی فروشندگی که با دنیای پرتغییر امروز و بازار سخت این دوران متناسب است، را به طور کامل و با زبانی

ساده و قابل فهم ارایه می کند.

این دوره یکی از جامع ترین و موثرترین دوره های آموزش فروش در دنیا است که هم اکنون در اختیار فراگیران فارسی زبان قرار گرفته است.

کیفیت این دوره فرای انتظار شما می باشد و به تصریح خود برایان تریسی، بهترین دوره آموزشی ایشان پس از ۳۰ سال تجربه است.

 

این دوره چگونه یرگزار می شود و چه نتایجی دارد؟

با ثبت نام در دوره فروش برایان تریسی، اشتراک شما در اپلیکیشن ویدان فعال خواهد شد و طبق برنامه درس ها به صورت هفتگی برای شما باز می شود.

لازم به ذکر است هنگام ورود فقط با شماره تلفنی که قبلا با آن ثبت نام نموده اید وارد اپلیکیشن شوید و سپس از قسمت دوره های خریداری شده می توانید به دوره ی مورد نظر دسترسی داشته باشید. ضمنا محتوای این دوره مادام العمر است و شما همیشه می توانید از آن برهره مند شوید.

 

شرایط ثبت نام و میزان سرمایه گذاری شما

قیمت این دوره در آمریکا ۹۹۷  دلار است ولی قیمت این دوره با دوبله فارسی و گواهینامه بین المللی (پس از آزمون) برای اعضای بزرگان فروش فقط  ۹۹۰ هزار تومان است. ضمنا به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس مجموعه بزرگان فروش و ۷۰ هزار نفری شدن اعضای خانواده بزرگان فروش، دوره ۲۴ تکنیک خاتمه فروش برایان تریسی (به ارزش ۱۹۰ هزارتومان)  به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

[gravityform id=”11″ title=”true” description=”true”]

[gravityform id=”10″ title=”true” description=”true”]

همچنین می توانید علاوه بر پرداخت اینترنتی از طریق  شماره کارت ۶۲۲۱۰۶۱۰۵۴۲۹۳۲۰۶ بانک پارسیان به نام امیرحسین جاوید واریز نمایید. و سپس به شماره تماس ۰۹۱۲۲۸۸۰۰۳۸ اطلاع دهید.

 

بخش هایی از دوره صفر تا صد فروش با برایان تریسی : (جلسه روانشناسی فروش )

 

 دانلود کاتالوگ دوره

 

این دوره جامع از فصل های زیر تشکیل شده است:

 

۱واقعیت های جدید فروش در قرن ۲۱

یکی از سخت ترین کارها برای افراد، تغییر وضعیت خودشونه و دانستن این حقیقت که دنیا تغییر کرده و اونا باید خودشون رو با این تغییر تطبیق بدن؛ حالا حقیقت اینه که این روزها به خاطر شرایط اقتصادی و سیاسی و وجود رقابت شدیدتر، مشتریان نگران مساله ی هزینه ها هستند و در خریدشون مطمئن نیستند، در این شرایط، افرادی موفق می شوند که بتوانند به سرعت خودشون رو تغییر بدن.

 

۲مفهوم نوین پیروزی در فروش

این مفهوم خیلی هارو ثروتمند کرده؛ باعث شده از فرش به عرش برسن، نه تنها در فروش، بلکه در کار و زندگی. اسم این روش «مفهوم نوین پیروزی» است. این یکی از جدیدترین مفاهیم کشف شده در موفقیت فردی و حرفه ایه. این درس به این پرسش پاسخ می دهد که چرا بعضی مردم، از بقیه موفق‌ترند؟

 

۳روش برنامه ریزی شخصی در فروش

فکر کردن، مهمترین، ارزشمندترین و بهترین هنریه که همه ما انسان ها داریم. افرادی که از کاسب‌های بی‌فکر، درآمد بهتری دارند با زیرکی، دقت و احتیاطِ بیشتری فکر می کنند. هرچقدر شما دقت بیشتری در فکر کردن داشته باشین، اهدافتون بهتر محقق میشه و به هرکاری که وارد بشین موفق خواهید بود؛ مخصوصاً فروش.  در این درس روش منحصر به فرد برنامه ریزی شخصی برای فروش را فرا خواهید گرفت که تاثیر زیادی روی فروش تان خواهد گذاشت.

 

۴- روانشناسی فروش

هشتاد درصدِ درآمد یک صنف، مال ۲۰درصد از برترین فروشندگان همون صنفه. اگر می خواهید جزو ۲۰ درصدِ برتر در صنف خودتان باشید باید یک روانشناس باشید. در این درس اصول روانشناسی فروش را به شما آموزش می دهم.

 

۵- قدرت مشتری یابی

در این ویدان، مهمترین ایده‌های جذب مشتری بالقوه و روش های به کار بستنشون در فروش رو یاد میگیرید تا درآمد رو سریعتر از گذشته افزایش بدین. این ترفند، ۳۰ ساله که برای خودم جواب داده و متوجه شدم با جلب مشتری بالقوه ی بیشتر میشه درآمد رو دوبرابر یا سه‌برابر کرد. یادتون نره که گفتم راز فروش بیشتر، «صرف زمان بیشتر برای یافتن مشتری بالقوه ی بهتره» و تنها سوال اینه که چطور انجامش بدیم؟

 

۶-رویکرد فروش رابطه ای

فروش در سال های اخیر، تغییرات چشمگیری داشته. از فرایندی سریع و عمومی، به فرایندی کُند و شخص‌محور تبدیل شده.  امروز همه‌چیز به آدم ها بستگی داره. همون زنان و مردان خاص که شما با توجه به صحبت هاشون تصمیم میگیرین. پس قلب فروشِ امروز به کیفیت برخورد فروشنده و رابطه با مشتری بستگی داره. در این درس رازهای فروش رابطه ای را به طور کامل یاد می گیرید.

 

۷- فروش مشاوره ای

این ویدان درمورد یکی از بهترین اکتشافات مهم در فروش حرفه‌ایه. یکی از عواملی که باعث میشه بعضیا، خیلی بیشتر از بقیه درآمد داشته باشن.

 

۸- کشف روش خرید مشتریان

 

این ویدان در مورد این است که چطور مشتری خرید می کنه؟ جالبه که در یادگیری علم اقتصاد کاربردی، علاوه بر «فرایند فروش»، «فرایند خرید» هم مهم است. فقط زمانیکه چرخ دنده‌های خرید و فروش بهم جفت بشن، معامله صورت میگیره. پس باید بدونین خریدار چطور فکر میکنه.

 

۹- ساختن ارتباطات موثر با مشتریان

برقراری ارتباط صمیمی با مشتری یکی از مهمترین عوامل در موفقیت و ماندگاری شغل شماست. اینو میدونیم که فروشنده های برتر و موفق نسبت به فروشنده‌های معمولی، در برقراری ارتباط عمیق با همه‌ی مشتری ها تخصص بیشتری دارن. دراصل فروشنده‌ی معمولی زیاد به این موضوع اهمیت نمیده. این را هم می دونیم که مردم صددرصد احساساتی‌ان. احساسی تصمیم میگیرن؛ ولی بعد، توجیه منطقی براش میارن.  احساس مشتری از شخصیت شما، بیش از هر چیز دیگه‌ای روی تصمیماتش تأثیر میذاره. احساسات همه چیزن. روابط همه چیزن.

 

۱۰-  راه های جدید موفقیت در فروش

امروزه همه در مورد راه رسیدن به موفقیت صحبت می کنن. آیا می دانید مهمترین واژه‌ در موفقیت تمام بخش های زندگی و کار چیست؟ چیزی نیست جز “پرسیدن”.

پرسیدن درست، محترمانه و دوستانه باعث میشه، بیش از اونکه فکرشو بکنین درهای موفقیت بروی شما باز بشن.

 

۱۱-  روش های شناسایی دقیق نیازهای مشتری

در سال های اخیر شرکت ها، گفتگو‌ی صدها هزار مشتری شون رو ضبط میکنن تا با بررسی ویدیوها، بفهمن چرا بعضی از فروشنده‌ها از بقیه موفقترن. چرا بعضی نمایندگان فروش یا شرکت ها، فروش بیشتری دارن؟ چیزی که فهمیدن را در این درس بهش می پردازیم.

 

۱۲-  ویژگی های فروشندگان نخبه

در این ویدان، ویژگی ها و طرز فکر فروشنده های برتر رو یاد می گیرین. چون من به این نتیجه رسیدم که وقتی مثل افراد برتر فکر کنین، مثل اونا عمل خواهید کرد. وقتی مثل اونا عمل کنین، خیلی زود به نتیجه ای می رسین که اونا رسیدن.

 

۱۳-  چگونه به افراد مختلف بفروشیم؟

در این ویدان در مورد تفاوت فروش به افراد متفاوت صحبت می کنیم. هر مشتری متفاوته و خصوصیات خاصی داره. همونطور که خود شما با بقیه‌ی مردم فرق دارین.

فروشنده‌های برتر، شخصیت و سبک برخوردشون رو تنظیم میکنن تا از نظر شخصیتی با مشتری‌های احتمالی مختلف هماهنگی پیدا کنن. هرکسی با شخصیت مشابه خودش اُخت میشه. ولی وقتی بتونین با آدم هایی که مثل شما نیستن رفیق بشین، به طرز قابل توجهی فروش و درآمدتون رو افزایش میدین.

 

۱۴-  تاثیرگذاری روی رفتار مشتری

این ویدان در مورد تأثیرگذاری بر رفتار مشتریه. فکر کنید ببینید از این تکنیک ها چگونه استفاده کنین تا رفتار روزمره‌ی خودتونو عوض کنین.

این پرسش که چرا مردم میخرن یا از خرید خودداری میکنن، پرسش بزرگی برای من و شماست.  چرا بعضیا سریع میخرن. بعضیا هم کلی لفت میدن و آخرشم نمیخرن. دلیلش چیه؟

 

۱۵-  ایجاد اعتماد و اعتبار در ذهن مشتری

حقیقت اینه که شما برای گرفتن قرار ملاقات اول به اعتبار نیاز دارید و برای شروع بحث فروش باید اعتبار داشته باشید. اما برای فروش باید اعتبار زیادتری داشته باشین. امروزه مشتریان توسط تبلیغات و پیام های فروش مختلف، از طریق رادیو و تلویزیون و اینترنت و روزنامه و بیلبورد و…  هر روز و هر هفته بمباران می شن. انگار که توسط دسته ای زنبور مورد حمله قرار گرفته باشن. اونا با فروشنده یا شرکت هایی محاصره شدن که سعی می کنن محصولاتشونو با هر کیفیت و قیمتی به اونا بفروشن. در این ویدان یاد می گیرید تا در ذهن مشتری برای خود اعابار ایجاد کنید.

 

۱۶- ارائه سخنرانی های متقاعدکننده و پرزنت موثر محصولات

وقتی مشتری بالقوه، کسی که می تونه و می خواد که در مدت زمانی منطقی خرید کنه رو پیدا کردید و به اندازه کافی آرامش و اعتماد و اعتبار ایجاد کردید و نیازها و خواسته هاش رو شناسایی کردید تا شما و مشتری خیلی به وضوح بدونید محصول و خدمات چطور می تونه مفید باشه، اونوقت قدم بعدی دادن ارائه ای متقاعد کننده است. ارائه بازی درونی فروش نامیده میشه و اینجاست که فروش انجام میشه. نکاتی در این ویدان گفته میشه که روش معرفی محصول و خدمات تان را متحول می کنه.

 

۱۷-  فروش به روش ارزش زایی

در این ویدان درباره ارزش افزایی صحبت میکنیم. در تحقیقی که هاروارد طی سالها انجام داد، مشخص شد که کیفیت درک شده محصول یا خدمات مهم ترین مشخص کننده سودآوری هر شرکتیه.

 

۱۸-  چگونه بر مسائل غیرقیمتی مشتری غلبه کنیم

در این ویدان می خوام درباره فروش بر مبنای مسائلی غیر از قیمت صحبت کنم. چند سال پیش من متوجه شدم افرادی حرفه ای هستن که به شرکت هایی که محصولات گرون قیمت می فروشن کمک می کنن که چطور در برابر رقبا فروش داشته باشن. همچنین فهمیدم فروشنده های برتر محصولات و خدمات گرون قیمت زیادی رو در تمام طول روز می فروشن.  پس الان می خوام روی ایده های فروش بر مبنای مسائلی غیرقیمتی تمرکز کنم.

 

۱۹-  غلبه بر ایرادات و مقاومت قیمتی مشتری

در این ویدان درباره غلبه بر مقاومت قیمتی صحبت می کنیم، یکی از مهم ترین مهارت هایی که برای موفقیت در فروش هر چیزی و در هر زمانی باید داشته باشید. به خاطر اینکه مردم در تمام طول روز با پیام های فروش یه جورایی بمب باران میشن، هر کسی که باهاش صحبت کنید می ترسه که بهش محصول اشتباه، به قیمتی بیش از حد و بی استفاده بفروشید و بعد هم نتونه تعمیر یا سرویسش کنه.

 

۲۰-  هنر مذاکره در فروش

در این ویدان می خوایم درباره مذاکره ی فروش صحبت کنیم. توانایی شما در خوب مذاکره کردن هم در فروش و هم در زندگی شخصی برای گرفتن بهترین قیمت ها و شرایط پرداخت که در دسترس شما هستن بسیار ضروریه. از لباس خریدن، خرید ماشین، خرید خونه، تا گرفتن یه کار پردرآمد و البته داشتن فروشی که بیشترین بازده رو به شرکت شما برسونه.

 

۲۱-  روش های قطعی کردن فروش

در این ویدان به نهایی کردن فروش می پردازیم. این واقعا موضوع مهمیه و وقتی که فروشنده جوانی بودم، یادگیری اینکه چطور انجامش بدم زندگی من رو به کل تغییر داد. قبلا وقتی به اواخر مکالمه فروش می رسیدم، خیلی مضطرب می شدم، عصبی می شدم، عرق می کردم و قلبم تندتر میزد، ولی بعد یاد گرفتم به طور حرفه ای فروشمو نهایی کنم و درآمدم ظرف دو سال ۱۰ برابر شد.

 

۲۲-  ارائه خدمات عالی به مشتری

تو این ویدان می خوایم درباره فراهم کردن خدمات مشتریان عالی که واقعا کلید درآمد بالا در کار فروشه صحبت کنیم. یکی از نقل قول های مورد علاقه من اینه “اگه نرخ تغییر در خارج از شرکت از نرخ تغییر در داخل پیشی بگیره، پایان نزدیکه” اینو جک ولش گفته. این واقعا حقیقت داره، چون همه چیز اونقدر سریع اتفاق میوفته که حالا خدمات مشتریان به عنوان مهم ترین عامل در تکرار در فروش مجدد به حساب میاد.

 

۲۳-  فروش مجدد و استفاده از قدرت ارجاع

تو این ویدان می خوایم درباره فروش مجدد و معرفی شدن در کسب و کار صحبت کنیم. فروش مستقیم به یک مشتری سازمانی بیشتر از ۴۰۰ دلار از نظر زمان، سفر، تبلیغات، به دست آوردن مشتری و … هزینه در بر داره. به دست آوردن مشتری با این قیمت می تونه یه شرکت رو ورشکسته کنه، مگر اینکه اون مشتری دوباره و دوباره خرید کنه …

 

۲۴- تکنیک های مدیریت زمان برای فروشندگان نخبه

موضوع این ویدان مدیریت زمان برای فروشندگان است. بعد از اینکه همه مهارت های ممکنه برای فروش رو یاد گرفتید، نحوه استفاده از زمان می تونه عامل مهمی باشه که تعیین می کنه چقدر پول درمیارید و چه زندگی ای خواهید داشت.

 

پس، اگرمیخواهید بدانید چطور هرچیزی را به هرکسی بفروشید و فروش خود را در مدت ۳ ماه افزایش چشمگیری دهید، این دوره همان چیزی است که دنبالش بودید… اگر می خواهید که بدانید باید چه کنید، این دوره را حتما ثبت نام نمایید.

[gravityform id=”11″ title=”true” description=”true”]