• نویسنده پست:
  • زمان مطالعه:زمان مطالعه: 1 دقیقه

رفتار فروش خود خدمتی را متوقف کنید

آیا شما هم مانند بسیاری از فروشندگان هستید که فکر برداشتن گوشی و فروش تلفنی به افراد غریبه برایتان بسیار سخت است؟ فکر می کنید مثل بازاریاب های تلفنی هستید که جملات را از روی یک برگه می خوانند و واژه ها را بسیار سست و دستکاری شده ارائه می کنند؟ اما شما باید گفتاری متفاوت داشته باشید. اگر چه چیزی در درون شما می گوید: چرا مزاحم می شوی؟ هیچ کس جواب نمی دهد.

شما در نهایت تماس می گیرید و با لبخند و اشتیاق هر چه بیشتر مذاکره می کنید. با گذاشتن گوشی نفس راحتی می کشید و از عملکرد خود راضی هستید. اما متاسفانه باید بگویم که وقتی اینگونه برخورد می کنید چیزی عایدتان نمی شود. فکر می کنید چه چیزی از حرف های شما عاید مشتری می شود. به این رفتار “خود خدمتی” می گویند که فروشندگان در حالی از آن استفاده می کنند که تصمیم گیرندگان شرکت ها ارزشی برای آن قائل نیستند.

 

رمز همکاری را بگشایید

اگر برخی از رقیبان شما محصول خود را بهتر به فروش می رسانند به خاطر کیفیت بهتر آنها نیست، به خاطر فعالیت های بازاریابی و بودجه های عظیم هم نیست بلکه آنها می دانند که چگونه رمز شرکت را برای تنظیم قرار ملاقات با تصمیم گیرندگان کلیدی بشکنند. شما نیز می توانید چنین کنید. آنها بی نهایت متفکر هستند. فروش موفق با درک عمیق و جدی از مشتری آغاز می شود.شما درباره دیدگاه و درک آنها فکر کنید، آن را احساس و ارزیابی کنید و راهبرد ثبت مشتری موثر و کارآمدی را به وجود آورید.

نکات کلیدی

  • تعیین قرار ملاقات با خریداران و فروش تلفنی  به شرکت های بزرگ سخت نیست.مشکلی که شما تجربه می کنید برایتان تصورشدنی نیست.
  • این مشکلات در آینده برای شما ساده تر نخواهد بود.عوامل چند گانه بازار با هم تلاقی می کنند تا ((طوفانی کامل)) برای فروشندگان ایجاد کنند.
  • تصمیم گیرندگان شرکتی مردمی عادی هستند و دارای ویژگی های انسان برتر نیستند.
  • دیدگاه سنتی برای تعیین قرار ملاقات شما را فروشنده ای خود خدمت معرفی می کند که علاقه مند به موفقیت خود فروش تلفنی می باشد.
  • باید برای گسترش کار، دیدگاه های جدید ثبت مشتری را توسعه دهید.

 

همراه بزرگان فروش باشید.