آیا فروشندگان حرفه ای تخفیف می دهند؟
چگونه از دادن تخفیف و سایر اشتباهات رایج در فروش خودداری کنیم ؟ هر کسی اشتباه می کند. این موضوع زمانی که به طور مثال زمانبندی سه ماهه شما رو به اتمام است و شما متوجه می شوید به ایده آل خود نرسیدید برای شما به راحتی آشکار می شود.وقتی که شما یک تغییر و یا یک اصلاح سریع را برای کاهش هزینه های فروش ایجاد می کنید و یا یک معامله لحظه آخری را به انجام می رسانید در واقع احساس می کنید به اهداف خود نزدیک می شوید. اما گاهی ممکن است که مرتکب خطای مرگباری شوید که هزینه های زیادی را در آینده به شرکت شما تحمیل کند. برای اینکه حرفه ای رفتار کنید و بتوانید در فروش موفق شوید در دوره فروش به شیوه بزرگان فروش شرکت نماید.
- کاهش قیمت یا تخفیف
قیمت گذاری نادرست می تواند بدترین کابوس مدیریت باشد. وقتی که اقتصاد رو به افول می رود و فروش در سراشیبی قرار می گیرد، وسوسه تخفیف برای هر فروشی می تواند در این زمان تبدیل به چالش بزرگی شود. اما حقیقت این است که این روند تنها باری از مشکلات را برای شما به همراه دارد. خریدارانی که در تلاشند تا ۱ پنی کمتر به فروشنده بپردازند بسیار با ارزش تر از آندسته از خریدارانی هستند که به دنبال خرید از فروشندگانی با قیمت پایین تر هستند.
علاوه بر این کاهش قیمت، به سختی به سودآوری شما صدمه وارد می کند. در یک شرکت معمولی هنگامی که شما ۱۰% تخفیف می دهید ، نیاز به فروش ۵۰ واحد بیشتر برای نگه داشتن سود در همان سطح پایین دارید. بزرگان فروشمی گوید: شما می بایست به جای تخفیف و کاهش قیمت، ارزش افزوده محصول و یا خدماتتان را بیافزایید که البته ارزش افزوده به این معنی است که شما می توانید چیزهایی را ببخشید که چیزی از سود شما کاسته نشود.همچنین تحقق درست و منطقی آن می تواند به تجربه مثبت مشتری در مورد معامله و شرکت شما بیانجامد. شما با تمامی تکنیم های روز فروش دنیا در دوره فروش به شیوه بزرکان فروش بصورت کاربری آشناخواهید شد برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.