• نویسنده پست:
  • زمان مطالعه:زمان مطالعه: 1 دقیقه

تا حالا به موضوع فکر کردید که چطوری می توانید بهره وری فروش خودتان را بالا ببرید؟ حتما فکر کردید. اما چطور واقعا می توان به آن دست یافت؟  این مقاله که در راستای مقالات استراتژی جدید فروش می باشد با شما دو روش ساده جهت افزایش بهره وری فروش با شما در میان خواهیم گذاشت.

بهره وری فروش خود را ارتقا دهید

در هر بازار چالش انگیز، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر از اهمیتی حیاتی برخوردار است. شما می خواهید اطمینان یابید برای انجام فعالیت هایی که پیش روی مشتری انجام می شود، بیشترین وقت را صرف کرده باشید. این بدان معناست که شما نیاز دارید بهترین نحوه استفاده از تکنولوژی را بدانید.

از ابزارهای فروش نسخه دوم استفاده کنید

در دهه های اخیر، ابزارهای فروش بسیار فراوانی ایجاد شده اند که می توانند تاثیر قابل توجهی بر بهره وری و کارایی شما داشته باشند. این ابزارها به شما کمک می کنند تا با سرعتی بیشتر، فرصت هایی بیشتر خلق نمایید. بعلاوه، به طور همزمان، این ابزارها روابط تان با مشتریان را نیز عمیق تر می کنند. موارد ذیل نمونه هایی از این ابزارها هستند که پیشنهاد می کنم در موردشان تحقیق کنید:

  • سرویس های هشدار دهنده، مانند InsideView یا Google Alerts به شما امکان می دهند تا بدانید که چه رویدادهایی برای چه شرکت هایی در کجاها اتفاق می افتد تا بتوانید از آن رویدادها، فرصت هایی برای راه حل ها، محصولات، یا خدمات خودتان خلق نمایید.
  • دیتابیس هایی مانند Jigsaw یا Hoovers می توانند زمان لازم برای یافتن نام تصمیم گیرندگان کلیدی در مشتریان هدف را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش دهند.
  • ابزارهای نسل جدید مانند Hobspot و Marketo شما را قادر می سازند تا به صورت آنلاین ببینید که کی، کدام مشتری مشغول بازدید از وب سایت تان است، کدام صفحات را می بیند، و چقدر وقت صرف بازدید از وب سایت تان کرده است.

 

 

روابط تان را سریع تر توسعه دهید

وقتی وضعیت مالی شرکت ها رو به راه باشد، شرکت ها همیشه سعی می کنند بودجه های سفر را از مخارج خود حذف کنند. این وضعیت، فروشندگان را در موقعیتی دشوار قرار می دهد به نحوی که این عوامل گاه مجبور می شوند روابط خود با مشتریان را بدون حتا یک ملاقات حضوری ایجاد و تقویت نمایند.

به همین دلیل پیشنهاد می کنم که منابع ذیل را حتما چک کنید:

  • تکنولوژی های برگزاری جلساتِ وب­ محور، مانند GoToMeeting که با کیفیت اچ­دی شما را قادر می سازد که به صورت مجازی، مشتریان بالقوه تان را به صورت چهره به چهره و بدون نیاز به ترک اتاق تان ملاقات کنید.
  • فناوری های پست های الکترونیکِ شخصی شده، مانند VisibleGains و GoldMail که به شما امکان می دهند تا ویدئوهای سفارشی­ شده را در ایمیل تان بگنجانید، رتبه دهی ها را دنبال کنید، و کارهای فراوان دیگری با این فناوری ها انجام دهید.

حتا یک فناوری جدید کوچک هم می تواند توفانی در دنیای فروش ایجاد نماید. من در کتاب «فروش اسناپ» فهرست بلندبالایی از شرکت هایی را ارایه کرده ام که ارزش بررسی را دارند. گمان کنم فهرست مذکور برای شما هم ارزشمند و مفید باشد.

 

نوشته جیل کنراث – افزایش بهره وری فروش

همراه سامانه آموزشی بزرگان فروش باشید.