در بازار حال حاضر چه عواملی سهم فروش تان را می کاهد ؟!
هنگامیکه مدیریت تصمیم به کاهش هزینه ها می کند یکی از موارد کاهش آموزش است. هنگامی که شرکت ها به دنبال کاهش هزینه ها هستند، گاهی اوقات به اشتباه روابط بلند مدت با مشتریان بالقوه ای را قطع می کنند که در آینده تبدیل به مشتریان مهمی می شوند.آموزش و توسعه به عنوان هزینه های مصرفی درنظر گرفته می شوند.کاهش در رشد و توسعه ی این موضوعات کلیدی می تواند سهم فروش شما را در بازار حال حاضر کاهش دهد و آیا شما کاهش سهم خود را از این بازار می پذیرید؟
مشکل اینست که آموزش اغلب به عنوان یک هزینه دیده شده است. اجرای طرح ابتکاری آموزش ملی در استرالیا اشاره به تایید این دیدگاه دارد.یک مطالعه موردی در مورد ارزیابی آموزش در شرکت های استرالیا که بین ۴۰۰ تا ۲۷۰۰ کارمند داشتند، انجام شد. اما نتیجه گیری:
نتیجه مثبت در تمامی موارد با بهبود عملکرد از ۳۰ درصد( تقویت آموزش بهره وری) به ۱۲۷۷ درصد( آموزش ایمنی) وجود دارد. کاتلر و کازیلون می گویند شرکت هایی که ارزش آموزش و توسعه را درک نمی کنند در نهایت ارزش سهامداران خود را از دست می دهند. آنها همچنین ممکن است شانس و اقبال خود را به رقبایی که مایل به آموزش و سرمایه گذاری در آموزش و توسعه هستند را از دست بدهند.
تصمیم گیری های نادرست هر روز اتفاق می افتد. اما پیامدهای چنین تصمیماتی می تواند تاثیرات فزاینده ای داشته باشد که بر روی سلامت تجارت شما تاثیرات طولانی مدت داشته باشد.دراینجا کاتلر و کازیلون هشدار می دهند مدیریتی که به جای تمرکز بر روی اصول اساسی به مدیریت مالی توجه متوسل می شوند، جای پای مخاطره آمیزی را می سازد که هرج و مرج ایجاد می کند.
سهم فروش شما کم است؟ همین امروز سرمایه گذاری و آمورش بر روی تیم فروش تان را آغاز کنید و نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید. در دوره فروش به شیوه بزرگان فروش در اینجا ثبت نام کنید.