زمانیکه با مشتریان عصبی مواجه می شویم چه واکنشی نشان دهیم؟
هرچه می خواهید به جز متاسفم می توانید بگویید : معذرت می خواهم - ولی مشتری دوست ندارد چنین جوابی بشنود. می توانید ماجرا را از ابتدا برای او تعریف…
هرچه می خواهید به جز متاسفم می توانید بگویید : معذرت می خواهم - ولی مشتری دوست ندارد چنین جوابی بشنود. می توانید ماجرا را از ابتدا برای او تعریف…
در سیستم فروش و ثروت سریع تی هارو اکر شما یاد می گیرید چگونه محصول تان را به افرادی بفروشید که حتی محصول شما را نمی شناسند و فکر می…
شما امروز به راز ۵۰۰ میلیون دلاری در فروش دست می یابید، کافی است ۷۵ دقیقه برای مشاهده این ویدیو زمان بگذارید. آیا از خودتان پرسیده اید چرا کسب و…